Her ne kadar başlayıp bıraksam da blogger sevgimden vazgeçemedim. Sizlere 2 adet sorum var 🙂
1- Blogger'da veya diğer sitelerde artık eskisi gibi indexlenmesi için google'a göndermeye gerek yok değil mi? İçerik girilse indexleniyor mu google'da.
2- Ücretsiz ve seo bakımından (kullanıp) tavsiye ettiğiniz bir tema var mı? Gerçekten görünüşü önemli değil.
Konu altına satıcılar yazmasın istediğim o değil çünkü.