Her ne kadar başlayıp bıraksam da blogger sevgimden vazgeçemedim. Sizlere 2 adet sorum var 🙂

1- Blogger'da veya diğer sitelerde artık eskisi gibi indexlenmesi için google'a göndermeye gerek yok değil mi? İçerik girilse indexleniyor mu google'da.

2- Ücretsiz ve seo bakımından (kullanıp) tavsiye ettiğiniz bir tema var mı? Gerçekten görünüşü önemli değil.

Konu altına satıcılar yazmasın istediğim o değil çünkü.