Herkese iyi akşamlar.
Daha önce hiç para birimleri veya binance gibi sitelerle bulunmadım. Grafikler falan böyle uzay paneli gibi geliyo yani hiç bir şey anlamıyorum
Kendimi nasıl geliştirebilirim nerelerden eğitim alabilirim uzun zamandır merak ettiğim bir konuydu.
Yorumlarınızı bekliyorum