Konu
R10 çevrimdışı nasıl olunur?
23-02-2021, 20:09:54
#1
Tufan1903
Merhaba arkadaşlar
Avatarın yanında hep yeşil çevrimiçi gözüküyor, kırmızı ya da siyah nasıl yapabilirim