Zaox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkmadı maalsef
Hocam en mantıklısı tüm kanıtlarla beraber şikayet konusu açmak kullanıcı adı olmadan güzel bir dille moderatörlere anlatarak açın numaradan tespit ederler , kullanıcı adını bulamadığınızı vs anlatın