Hayırlısı olsun. Kırklarelide askerlik yaptık. terör merör yoktu ama Saçma sapan eğitimler yüzünden ağzımıza s*çıyorlardı. psikolojik olarak çok yıprandık. keşke doğuya gitseydik, en azından ölürsek boşuna ölmemiş olurduk diye dert yanıyorduk.
Bazı şeyler yaşanmadan bilinmez. Askerlikten nefret ettirdiler.
Sivlide ASKERLİKDEN SOĞUTMAK diye bir suç vardır. Biz askerlikte askerlikten soğutulduk. Ama sistem ve eğitim saçmalıkları yüzünden yine tek yıpranan biz olduk.
Tertipçilik yüzünden biribirini ezen, birbirine düşman edilen asker. Daha çok şey vardı da anlatlmaz.