Discord sunucusu değil hocam

bot'un çalışacağı sunucu bot bir yerde sürekli açık olacak ki sizin komutlarınızı yerine getirebilsin. Bu işlemler sırasında eğer sizinde bilgisayarınız açık ise size basit bir şey yapar atarım kullanırsınız işinizi görsün
Ha pardon kafa gitmiş

Kendi bilgisayarımda çalıştıracağım ekstra bir sunucuda vs. değil. Discorddan tarayıcıyı açık bırakırım yan monitörde. Konsol komutundan çalışsın dursun kendi kendine