Ben 6 yıldır kullanıyorum 1,5 yıl mezun öğrenciydim ama hesabı kullandım şimdi ögrenciyim tekrardan halen devam ediyor. Bir çok şeyden yararlana biliyorum yalnız unutmayın attığınız dosyayı üniversitede görüyor.
Mezun olduktan sonra 6 yıldır kullanıyorsaniz bir sıkıntı olmaz artık. Teşekkürler