Ya yazmıyım yazmıyım diyorum da sanane be kardeşim ? Günahsa günah yanarsak biz yanacaz sanane ?
Ben yanmak istiyorum belki ? Kim karışabilir buna ?

Yıl olmuş 2021 sen hala neleri düşünüyorsun yazık.Şöyle cahil cahil boş beleş şeylerle vaktinizi harcamayın. Bu kadar mı değersiz vaktiniz var ?

Haramsa sen mi yanacaksın ? Girmezsin kripto para işine olur biter bırak giren adam yanarsa yanar o onun tercihi allahım ya harbiden maxigeyik kategorisine açılması lazım çok komik bir konu.