ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paramız yok
şaka bir yana iş olmayınca sunucuyada ihtiyaç duyamadım daha. inanmazsın ama bu sefer reseller aldım
İnanmadım bakayım o zaman