Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
iş yerinde bende bir çok alanın işini yönetiyordum, avukata verip haklı fesih yaptım.. istediğiniz alanda bir şeyler öğreniyorsanız 5-6 ay kalın sonra ayrılın, deneyiminiz olsaydı hemen ayrılın derdim..