iş yerine girdiğinde ne konuştuysan görev olarak onu yapman yeterlidir. şimdi işe yeni girdiğin için biraz ürkek davranabilrsin bu doğal birşey, ya da direkt konuşacaksın bu benim işim değil diye sıyrılıp çıkacaksın.
ülkenin alayı böyle.!