Tabi ki devam. Evet anlaşılanın dışına çıkılması hoş değil ama inanın çok çok profesyonel bİr kurum olmadığı müddetçe bunlar hep yaşanacak. Deneyim kazanmanız adına çalışmaya devam ediniz. Ayrıca yaptığınız işler, size belkide ayrı bir kazanç sağlar.
1 Hafta çalışıp çıkma nedeniniz yeni gireceğiniz işte sorulduğunda, verdiğiniz cevap hoş olmayacaktır. Bu şekilde deneyim kezenip pişeceksiniz. ardından ileriki yıllarda daha iyisini ve kendinize uygununu bulursunuz. bakın bu olay bile size bir şey öğretmiş olmalı.
2. yeni bir işe girerken karşı tarafla görev tanımlarınızı belirlemenize yardımcı olacaktır. Hayat zor, özel kurumlarda iş hayatı bu şekilde çalışma hayatına hoş geldiniz.