ben ilk işe başladığımda ağlayarak eve dönüyordum sinirden,merak etme ilk tecrüben olduğu için alışırsın zamanla kendini gösterdikçe de ufak tefek işler yerine daha kalifiye personel olarak bakarlar,iş hayatının bazı kuralları vardır maalese yazılı olmayan.