1. Devletin dini olmaz. İsteyen istediğini yapar.
2. Riskli bir konuda biz helal dersek 2 adam helal derse girer misiniz yada haram dedik çıkacak mısınız ? Sizin kendi iman , inancınız var.
3. Bazıları yine din hakkında atıp tutmuş. Onlara güzel koz veriyorsunuz. Çünkü nedense inanmayıp saygılı olan 3-4 kişi var bu forumda. Bu yüzden iyi niyetle açıldığını düşünmüyorum bu konuların.