Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 binden 60 bine gelen şey 53e düşünce korkuyorsanız satıp çıkın kötü senaryoda 10 binleri görebilirsiniz ama düşüş sert olmadı balinalar hala içerde büyük düşüş olacaksa ay sonuna kadar 30 lara gelmeli
30-35K bandı benim için müthiş olacak beklemedeyiz asla ve asla yatırım tavsiyesi değildir.

Evet dostlar bitcoin öldü bitti kül oldu