Bende 11.Sınıf öğrencisiyim, pandemi süresince dışarı keyfi olarak çıkmadım zorunlu olarak bi kaç kez çıktım sadece. Evet bazı öğrenciler derslerine çalışmayıp pandemiyi öne sürerek sınav iptal olsun diyorlar ama bu öğrenciler ile genelleme yapılmamalı, dersler yüz yüz değilden verim alınmıyor bunu yaşarsanız anlarsınız zaten bunun yanında pandemiden dolayı sağlığımızıda düşünüyoruz.