ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani birinin refi ile kayıt olmayayım, kayıt olursam ilk ay cayma hakkım olmaz doğrumu, peki hiç para veriyormuyuz işlem için veya birşeye belki beğenirim devam ettirrim oda ayrı, kullanıyorsanız görüş alabilirmiyim
Evet doğru.
Bende kullanıyorum altyapınız vdsl/fiber ise tavsiye ederim hocam fiyat olarak da uygun.Ref ile üye olsanız bile karlı oluyor 1 ay bedava veriyorlar kurulum ücreti de kredi kartı ile başvurursanız 66tl oluyor.Yani o 1 ay size 66tlye geliyor.
Referansım olmak isterseniz aşağıya davet kodumu bıraktım.

Davet kodu: ISH34RB33KPQ

Bağlantı: https://turk.net/p/ISH34RB33KPQ