Ben genelde bu tip başa eklenen aynı harfleri zorlamayla eklenmiş olarak değerlendirirdim fakat burada çok da kötü durmamış, akılda kalıcı duruyor. Tabi gönül isterdi ki ikasko, ekasko gibi ek harf olsun

başarılar.
Projelendiriceğimden değil ya aldım öyle ama güzel geldi banada