Arkadaşını getir kampanyasını kullanırsan eğer ilk ay cayma olayında bedava olmuyor bilgin olsun hocam.
Eğer cayma falan düşünüyorsan ilk ay arkadaşını getir kampanyasını kullanma bilgin olsun.
Yani birinin refi ile kayıt olmayayım, kayıt olursam ilk ay cayma hakkım olmaz doğrumu, peki hiç para veriyormuyuz işlem için veya birşeye belki beğenirim devam ettirrim oda ayrı, kullanıyorsanız görüş alabilirmiyim