Ben yeni aldım kardeşimin davet koduyla kayıt açtım ikinci ay ikimizinde faturası yok sayılacak başvuru yaptım telefondan, sonra link gönderdiler kimlik bilgilerini attım birde kayıt formunu atıyorlar doldurdum 2 gün sonra ekip geldi bağlantıyı yaptı sonraki gün Bi modem aldım taktim fişe şuan 32 mgbt hız alıyorum çokta memnunum şimdilik yani özellikle kurulumunu çok hızlı ve ilgili yaptıkları için memnun kaldım açıkçası en ama en iyi yönü ise tek paket tek ücret evindeki hat ne kadar destekliyorsa o kadar hız. Birde tahüt falan yok istediğin zaman çık bence daha ne olsun 😂
Birde şunu söylemeliyim kardeşimin evinde 2 yıl ttnet kullandık paketimiz 16 mgbt alınan 11 13 mgbt her ay 2 kere teknik ekibi çağırıyoruz hepte aynı adam geliyor her gelişinde bu hatta ek var bu hattın kablosu eski hat eski dedi durdu 16 mgbt i sadece 1 gün gördük oda adamı en son dövmeye kalmıştık. Tam dedik bu binada internette gerideyiz falan o sıra Türkneti keşfettik aradık 31 mgbt destekliyor dedi inanamadık geldiler kurdular harbiden 31 mgbt hız var 2 yıldır teknik servisi hiç aramadık.
Düşünenler bunu okur umarım ben burada Türk et çalışanı değilim ama gerçekten memnun olduğumu söylemek istedim kesinlikle uydurma yoktur..
Ref linki ekle hocam bari o kadar yazıya kayıt olurlar 😂
Linkim ile üye olmuş. İlk faturasını ödeyince indirim kazanacağım ...
Hocam peki bi ben senin refle oldum üye ilk ay ödüyorum sonraki ay ücretsiz oluyor, peki bende başka birine ref versem oda kayıt olsa yapsa vb 3. Ayda mı ücretsiz oluyor, 10 ref olsa 10 ay free mi?