Mobil bir uygulamada denk geldim günlük 0.68₺ değerinde eth veriyor her 75₺ verdiğinizde bu sayı 2 ye katlanıyor bulut madenciliği şeklinde işliyor 0 reklam var ben referans sistemi ile 500den fazla üye çektim ve şuanda günlük 23₺ değerinde eth veriyor ( 1 yıllık) bu kadar basit olabilirmi? (uygulama yorumlarında parayı çekemedim veya çektim diye belirtmemişler daha yeni çıkmış 10binden fazla indirmesi var ama)