mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turknette zaten davetiye koduyla üye olduğunda 1 ay ücretsiz iki tarafa da. İstersen bu kodu ben bile verebilirim.
Vdsl modemin varsa kullanabilirsin. Turknet ttntet gibi modem vermiyor. Almak istersen para veriyorsun. Sadece üyelik bilgilerini sana verirler sen modemine kurulum yaparsin
anladım hocam teşekkürler

Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk ay ücretli. İkinci ay ücretsiz.

Ya da ilk üç hafta kullanıp 30 gün içinde cayma hakkınızı kullanırsanız ücretsiz olur.


Ben Türknet kullanıyorum memnunum, iki farklı pakette hız testi ekran görüntüleri:
https://www.r10.net/1077797712-post1.html
ilk 3 hafta işi mantıklı gibi .d teşekkürler