Bu öneriyi de çok önceden yapmıştım hocam ama bir çok kişi ticaret puanı atmaya üşenen insanlar var dekont vs. eklemekle kimse uğraşmaz diye söylemişlerdi.
Dekont eklenmez ise oraya isteyen istediği rakamı yazar
Forumda yeni yönetimle çok şeyler değişti bence bu da eklenebilir