Konu
BtcTurk Çöktü
22-02-2021, 17:35:59
#12
WEBYON
Yüksekten satıp çıkanlar olmasın diye yapıyorlar bence sonuçta ne kadar düşerse onlar için daha az TL ödemesi demek.