Hocam yorumunuz için teşekkür ederim, fakat bugün itibariyle ödemelerimi almış bulunmaktayım.

cmltlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canını sıkmak gibi olmasın ama o ödemeyi hiç bekleme..

45 iş günü bayram seyran dahil katip bekledim
hemde 1 hesapla değil ayni olayi 10 dan fazla hesapta yaşadım.

Hiçbiri ödemedi defalarca mail attim zaman geçti diye, sonunda cevap geldi.
Hesabınız kapatıldı.

Boşuna bekleme..

Ben 2 milyon TL toplam tutar aylarca sabredip bekledim.

(hesaplar aktif durur, para kazanir, banka değişme boşuna alakası yok, hesaba uygulanan tedbir bu )
Gold expert dahil, sormadığım mail atmadığım yer kalmadı. Tek tek bulabildiğim Google çalişanlarina bile mail atip sordum. Boşuna bekleme.. Zaman kaybetme