Yalnızlık Allah'a mahsus ama bence yalnızlık çok güzel bir şey, evlenmek isteyenler için tavsiyem eşinizi doğru seçmeniz bu zamanda idare eden kız zor bulunuyor ben yalnızlığı tercih ediyorum işim var askerliği yaptım ek iş olarak grafik tasarımcılıkta yapıyorum geziyorum kafam rahat evlilik basite alınacak bi konu değil, benim bi arkadaşım evlenicekti kız sadece 60k tutarınca altın seti istemiş ve düğün kına nişan daha ortada bişey yok

Allah herkesin gönlüne göre versin Kredi ile yuva kurmanızı tavsiye etmem haram ile kurulan yuvadan hayır gelmez o yola girince Allah bi şekilde yardım eder
O söz biraz yanlış anlaşılıyor. Aslında insan yalnız kalmaz hocam. Arkadaş var, aile var

İlla evlenince mi yalnızlığımız son buluyor.
Yalnız kalacam diyorsanız dağa ev kurup tek yaşayacaksınız. Orada bile hayvanlar var