NOT : Güncelleme yok açmayı bilmiyorlar diyenler gelmeden 😀

Eşikli hesaplarda bir düzelme varmı
Tr hesaplarda da askı problemi vardı .

Sorun kalktımı acaba hem tr de hem usa da