ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel reklam hocam aklımdasınız siz. geçende de konuştuk almaya fırsat olmadı
başka ne yazsın hocam

benim kide reklam gibi olmuş ahahah ucuz diye alıyodum valla
Baktım sizin çikolata alacağınız yok gerilla pazarlama yapayım dedim