Konu
Faturalarımın Yarısı alan adı :D
22-02-2021, 14:16:26
#10
ShakiraTR
ZyDn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel reklam
hocam aklımdasınız siz. geçende de konuştuk almaya fırsat olmadı
başka ne yazsın hocam
benim kide reklam gibi olmuş ahahah ucuz diye alıyodum valla
Baktım sizin çikolata alacağınız yok gerilla pazarlama yapayım dedim