Düğün (eğlence ve teferruat kısmı) en az 30.000 TL. Salon, orkestra, fotoğraf, kamera, pasta, vs. sırf 2 saat için harcanan para bu maalesef.
30.000 TL'ye evinin içini düzersin standart eşyalarla.

Ama işte diyorlar hep coğrafya kaderdir diye, bizde düğün olmazsa 'bir düğün bile yapmadı' diye ömür boyu söylenir.
Düğünden önce ki evreye NİŞAN adı vermişler ya, daha ötesi var mı; NİŞAN
Kelime anlamı bir ülkede verilebilecek en yüksek ödül demek yanlış bilmiyorsam.

Bu nedenle, her iki tarafta yürekten bu masrafı gereksiz görüp oraya harcayacağımızı geleceğimize harcayalım diye düşünüyor ise giyinip süslenip sade bir nikah töreni ile işi halletmek en iyisi.
Ancak, karşı taraf bu konuda surat asarsa, eh, meh, acaba, uf, puf falan tek kelime bir sıkıntı varsa bu düğün olmalı.
Yoksa ömrün boyunca peşinden gelir, yüzüne vurulur, yuvan bile dağılır benden söylemesi.

Hayırlısı olsun, Allah hayatında bu aşamada olan herkese yardım etsin. Kolaylıklar diliyorum.