Merhaba
Günümüzde yuva kurmanın maliyeti epey pahalı.
Sizce evlenecek olanlar nasıl bir yol izlemeli?
Kredi çekip mi düğün yapmalı yoksa her şeyi taksit ile mi almalı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Saygılarımla
Birazda evleneceğin kişiye bağlı.Durumun yoksa ve eşin olacak kişi bunu anlayışla karşılayacak biri ise hiç borça falan girme .Yap nikahını geç.Ev kurmak için eşyaların için gireceksen borça gir sadece.Şahşi fikrim.