Merhabalar şu dönemde düğün yapmak zor 4 yıllık evliyim 4 yıl öncede zordu yeni ev kuracak olan kişinin bir birikimi yada yardımcı olacağı birileri yoksa daha zor olur bu durum Allaha şükür bizim ailelerimiz bize destek oldu düğündü ev düzmesiydi falan derken bir şekilde hallettik. Ama burada en önemli etken müstakbel eşiniz olacaktır biz eşya falan bakarken benim eşim hiç bir zaman pahalı yada aşırıya kaçmadı sadece tek isteği buzdolabı ve bulaşık makinesi gri olsun dedi gerisinde ise uygun olan ne varsa onları seçti ben her ne kadar konforlu ve pahalı şeylere nasılsa bir şekilde ödenir diye yönelsem de bir şekilde beni ikna edip hem zevkimize uygun hem de cebimize uygun olanları yöneldi bana göre en önemli faktör bu oluyor müstakbel eşinizin ilk başlardaki masrafları uygun tutup ileride nasılsa daha iyisini alırız diyebiliyorsa bana göre her şey yapılabilir. Mesela ben eşime dedim ki düğün yerine nikah yapalım salona vereceğimiz parayla başka şeyler yapalım dedim yok kır düğünü istiyorum dedi tabi her genç kızın en önemli hayalidir düğünü, gelinliği o yüzden çok da üstelemedim ama aradan 2 yıl geçtikten sonra dediği keşke düğün salonu tutacağımız parayla başka şeyler yapsaydık oldu Uzun uzun yazdım biraz kusura bakmayın ama uzun lafın kısası her iki tarafta durumun farkında olup yuva kurmak istediğinde bir şekilde oluyor ister kredi çekin ister elden borca girin her iki türlüde belirli bir dönem çok zorlanacaksınız.