Burada kimlerin adına konuşuyorsunuz pek anlamadım ama bir lise öğrencisi olarak online eğitimin verimsiz olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. Hatta kendi öğretmenlerim bile böyle düşünmekte. Sınav konusunda 1 yıl arayı veya online sınavı desteklerim ki bir önceki yazılarda öğrenciler bunu istemiyor demişsiniz istemeyenler kim hiç de bilmiyorum.
Gördüğünüz iki üç şeyden çıkarım yapmayın kimin niyeti iyi kimin niyeti kötü bilemezsiniz. Zaten öğretmen veya öğrenci olmadan da süreci anca böyle yorumlarsınız.