Merhaba
Günümüzde yuva kurmanın maliyeti epey pahalı.
Sizce evlenecek olanlar nasıl bir yol izlemeli?
Kredi çekip mi düğün yapmalı yoksa her şeyi taksit ile mi almalı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Saygılarımla