Merhaba,

java dilinde ufak bir proje yazdirilacaktir.
Proje iki şekilde yazılacak hem GUI kullanılarak hem GUI kullanılmadan.
İlgilenen arkadaslar pm atarsa detaylari aktaracagim.

Tesekkurler,