Seolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e fatura mükellefiiyseniz eğer direk panelinize düşer kargo faturası. bende mng kullanıyorum ve efatura oldugu için direk panelime düşüyor faturalar.
E fatura mükellefi değilim hocam.