gorevburada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Online sınavda olamaz ki sınavda yapılmamalı internete erişimi olmayan 1 milyon kişi var adalet mi bu ?
Pandemi döneminden önceki sınıf kademesine geri dönülmeli
O zaman da 1 seneleri kaybolacak yazık değil mi?

Az önce bahsettiğim olay bakın instagrama girdim ilk gördüğüm gönderi bu Severek ders yapmıyor elinde imkanı olanlar bile. İnternet olmayan değil interneti olanlar istemiyor ders sınav