Bence 4-5 K arası maaş yeterlidir. Sistem milletvekillerinin refahı için çalışıyor. Milletin parasıyla günlerini gün ediyorlar. Her şey ucuz onlara her şey bedava. Bu sistemin komple değişmesi lazım.