ARkadaşlar merhaba, forumdan bir arkadaştan logo aldık diyelim 50 TL ödedik sonrasında bu logoyu marka olarak ürünlerimize bastırdık işlerin iyi gittiğini farz edelim bu logo sahibi hak talebinde bulunabilir mi? Bulunmaması için ne yapabiliriz logoyu alırken
Merhabalar. Konuyla ilgili aranız da hizmet sözleşmesi düzenlemenizi öneririz. Tescil konusunda profesyonel hizmet almak isterseniz yardımcı olabiliriz. Kolaylıklar. İyi çalışmalar.