markanıza marka patenti yaparken sonuçta bir logo belirtmeniz şartı var , marka da size ait olduğuna göre logoyla ilgili tescillenmiş.
Hak talep edemez
patent işlemlerinde logo+yazı kısmı da var o şekilde ilerleme sağlanırsa hak talep etmediğini görüyoruz.
Eğer patent olmadan ilerlersek sıkıntı olacağına hem fikiriz arkadaşlar ile.