ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@BetaHouse; hocam sizde fikrinizi belirtmek ister misiniz
Valla böyle bir şeye ne denir bilemedim ki bize çok uzak şeyler bunlar biz bilmez anlamayız bu gibi şeyleri, bizde işler böyle yürümüyor. 2 yıl Milletvekili olunca ömür boyunca maaş alınıyor üstelik o maaş miras olarak nesilden nesile kalıyor, mevcut vekiller kendilerini dünyanın merkezine koyuyorlar, daha birkaç sene öncesine kadar katliam yapsalar bile kimseler dokunamıyordu, yargılanma hak getire. Sanki az kazanıyorlarmış gibi meclis lokantasından tutun diğer tüm kıyaklar, indirimler, makam araçları ve sınırsız imkanlar sunuluyor kendilerine, mesela kendisi ve aile üyelerine diplomatik pasaport veriliyor, ölümü halinde 1 yıllık maaşı ailesine veriliyor, iletişim ve ulaşım konusunda neredeyse bedava hizmet alıyorlar, her türlü sağlık hizmetleri kapsam dışında kalmayacak şekilde karşılanıyor, tüm kamu kurum ve kuruluşlarında mesela Polis evleri gibi tüm imkanlardan faydalanıyorlar, 22 yaşında vekil olup 24 yaşında emekli olabiliyorlar.

Almanya'da sıradan vatandaşlar, Merkel bile 1 koruma ile kendi alışverişini yapıyor, basit tahtadan altın varaksız süssüz sade bir masada çalışıyor, ne bileyim çoğu zaman tarifeli uçakla dış seyahatlerini gerçekleştirip 3 odalı evinde ikamet ediyor. Şansölye bile böyleyken acımaya başladım basit sade Alman vekillerine, tabi bizi kıskanırlar başka ne yapacaklar, bizdeki gibi imkanlara sahip olmak için neler vermezler belki, veya sadece hizmet etmek için vekil olmuşlardır, bilemeyiz. Yıllarr siyasetin içinde olduğum için şunu çok iyi biliyorum, seçilecek sıradan vekil listesine girebilmek için partilere çook büyük böyle birkaç milyonluk bağışlar yapılıyor, bu imkanlara sahip olmak için kredilerin çekildiğini çok kez duydum. Bazı insanlar bazı pozisyonlara hizmet etiçin gelirler, bazıları ise hizmet ve hürmet görmek için. Biz Alaman vekillerin durumunu o yüzden pek bilemeyiz