ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen toplum beni kınıyor avrupaya bu tür hayranlık duyduğum için orada yaşayan tanıdıklarımın bizim burada makamlara tapma olayı yok demesi ve sıradan bir memur olarak görünmesi diyince ben düşünüyorum ortadoğu coğrafyasının kaderi
Evet keşke herkes şunu bir anlayabilse

Eğitim , bilim , kültür , sanat yükseldikçe -> mevki sahibi insanlar işe bisikletle gidiyor. en ufak bir hatasında istifa ediyor. ego , kin , nefret , kutuplaşma sıfır

bunun tam tersi ise herhalde ortadoğu ülkeleri.

Güzel canımız ülkemiz ile ilgili değerlendirmede bulunmayacağım