Herkes kendince birşeyler yazmış. Bende yazayım

Şuana kadar birçok partiyle iş yaptım gönüllü olarak değil parasıyla. Ak Parti'den referans kasmak size iş getirmez yanlış anlamayın herhangi bir partiye bile olsa bedava iş yapmayın. Ücretinizi alın orada da çevre edinmeye bakın. Çevre edinirseniz daha çok kazanırsınız. Ha belki fiyatı uygun tutabilirsiniz ama kesinlikle bedava olmasın bu iş.