Konuyla ilgili zaten yaşanan gecikmelerin sebebini anlatan bir açıklama sağlandı.
Personelin kalifiye olup olmaması eleştiriye açık bir durum değil, 2-3 kişilik bir şirket değiliz, 35 kişilik bir ekibiz. Arada hata yapan ya da performansı düşük olan personelimiz olursa gerekli aksiyonu zaten alıyoruz. Söylenen gibi hizmet kalitesinin düşmüş olması burada birkaç kişinin yazmasıyla açıklanamaz, bu kadar çok müşteriye sahip iken %99 üzerinde memnuniyet oranımız var. Mutlaka hatalarımız olur, olmaması için çalışıyoruz. Diğer arkadaşların da belirttiği gibi diğer şirketlerin destek sistemlerini de gözden geçirmenizi öneririz. Bizim ekibimiz bir hata yaptı diye hep yapıyor anlamına gelmeyecektir. Ya da diğer şirketler için de aynısı geçerli, size hatalı işlem denk gelir başkalarına sorunsuz destek sunulur. Senelerce çalışıp pandemi yoğunluğunda böyle bir konu açılması, üstelik bunu daha önce bu şirketin içinde bulunmuş birinin açması, açıklamaya rağmen ısrarın sürdürülmesi enteresan.
Daha önce de başka konuda belirtmiştim, Güzel Hosting 70.000'den fazla müşteriye sahip. Burada bir kişi bir sorun yazdığında mutlaka "evet ben de o sorunu yaşıyorum" diyenler, birisi sitem yavaş dediğinde "evet benim de yavaş" diyenler vb. her zaman olacaktır, çünkü kısıtlı bir müşteri kitlemiz yok. Bunlar bizim kötü bir hizmet verdiğimiz anlamına gelmiyor. Güzel Hosting tamamen müşteri memnuniyetiyle büyümüş bir şirket ve en güçlü yanımız zaten destek sistemimiz. Belirttiğim gibi mutlaka hata yaptığımız bildirimler olacaktır ama genele bakılırsa son derece iyi bir iş yapıyoruz, büyük bir memnuniyet sağlıyoruz. Pandemide ortalama yanıt süresinin 10 dakikalardan 25-30 dakikalara çıkmış olması bizim kötü bir hizmet verdiğimiz anlamına gelmiyor, bu süreler sektör genelinde hala en iyi süreler.
Konunun kilitlenmesini rica ederim.