Konu
Uzaya Çıkıyoruz Hazırlanın :)
21-02-2021, 21:17:53
#11
İsmetKerem
YunusCanGngrd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beterin beteri vardır, selamünaleyküm.
AliCanCekmez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ciddi ciddi bu ülke'de neden teknolojiye ve alt yapıya yatırım yapılmıyor anlamıyorum. Geleceğin teknoloji olduğunu bildikleri halde ben ciddi ciddi art niyet arıyorum artık bu işin içinde.
burakgungormus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İdare ediyor hocam bende durum böyle