Pratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bugün uyurken 2 kere cevapsız arama gelmiş. Çok önemsemedim, sitede oturuyorum güvenlik her şeyde arıyor şöyle oldu böyle oldu diye. Güvenlik sandım. Tekrar arayınca açtım Rümeysa Kadak ekibi vs dedi. Tasarım ekibi oluşturuyoruz gönüllü tasarımcı arıyoruz dedi. Bana ulaşmalarına sevindim ama nasıl ulaştılar diye de düşündüm. Bir kaç referans çalışma gönderdim.

Ne dersiniz? Yapayım mı?
Hocam bence size yıllık 1 milyon ödemeyi direkt yaparak 10 yıllık anlaşma imzalatsınlar. Siz grafik yapsanızda yapmasanızda bu parayı ödemekle yükümlü olsunlar. Sisteme yabancı değiller sanıyorum kabul edeceklerdir.