emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Efsane bir kitaptır bende öneriyorum.
Umarım kitabın sonunda kitabı birine hediye etmişsinizdir. Sonunu hatırlıyorsanız bunu deme nedenimi de hatırlarsınız...