Keşke adamın hikayesini dinleseydiniz hocam ön yargı iyi bir şey değil, önceden bu programı kendisi yazmış hiç bir yer kabul etmemiş bir şekilde youtubede tutturabilmiş ama şunu biliyorum ki meyve veren ağaç her zaman taşlanır
Severek izlettiriyor gerisi hikaye kim laf ederse etsin...
bende severek izliyorum ama hasan can stand-up yapsa izlemem mesela ben sırf seyircilerin enteresan hikayeleri için izliyorum content güzel fakat bu kadar ego yapmasına gerek yok çünkü kendisi orada sadece aracı gibi bir şey gözümde