iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biri kendi üretiyor diğeri ise oraya gelip ''konuşanlar'' sayesinde kazanıyor aradaki fark bu bence
Keşke adamın hikayesini dinleseydiniz hocam ön yargı iyi bir şey değil, önceden bu programı kendisi yazmış hiç bir yer kabul etmemiş bir şekilde youtubede tutturabilmiş ama şunu biliyorum ki meyve veren ağaç her zaman taşlanır

Severek izlettiriyor gerisi hikaye kim laf ederse etsin...