Güzel keşke herkes bağış yapsa fayda olsa ama davetiye karşılığı bağış davetiyeyi satmaktan farksız 50 liraya gelecek adam foruma ya dolandırırsa bu riski göze alacak mısınız?
Yanlış hatırlamıyorsam artık davet ettiğiniz kişiden sorumlu değilsiniz. Para sonuç olarak bana gelmiyor o yüzden satış diyemeyiz. Eğer açtığım konu ihlal teşkil ediyorsa moderatörlerden kaldırmasını rica ederim.