ROPZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- trade puanı al yeni hesap iste sabıka kaydım var yeni bir hayat istiyorum gibi bir şey olmuş.
forumda farkındaysanız 2 olumsuz trade var ve bunların farklı sebebleri var ön yargı ile yaklaşmanızı istemem zaten forum da ************** vs yapmak isteyenler davetiye biriktirip farklı kimlik bilgileriyle almakta yani dediğim gibi burda sadece farklı nick yapmak icin değiştirdim